Оқытудағы инновациялық технологиялар қолдану аясында Чернигов орта мектебінде«Оқу процесіндегі қиындықтар» тақырып шеңберінде шеберлік сыныбы өтті.
І бөлім. Кіріспе.
Мақсаты: шеберлік сыныбының мақсатымен, жүргізілу әдістемесімен, түрлерімен таныстыру.
ІІ бөлім. Жұмыс бөлімі
Мақсаты: ұстаздарды топ бойынша бірлескен әрекетке икемдеу, әрбір қатысушының өзінің топ мүшесі екенін сезіндіру.
1. Дайындық кезеңі: Сергіту сәті: Ойын «Жемістер».
- Проблемалық топтарға бөлу;
- Эксперт мамандар тобын құру;
- Ойын жайында кеңес беру.
2.Тренинг: «Сағат бойынша достар»
3. Ойынды жүргізу этапы:
А) «Миға шабуыл» әдісі.
Педагогикалық жағдаяттарды шешу.
Б) «Менде бір ой бар...» әдісі.
Проблемалық топтарға тапсырмалар.
В) Топ аралық дискуссия.
Постер.
1.Мінсіз мұғалім
2.Мінсіз оқушы
3.ХХІ ғасырдағы мектеп қандай болу керек? (әрбір топтың тапсырмаларды орындауы, еңбектерін қорғауы)
Г) Эксперт мамандардың жұмысы ( әрбір топтың жауаптарына баға беру, топтың лидерлерін анықтау)
3. Шеберлік сыныбына анализ жасау, талдап, қорыту этапы.
- Жалпылай баға беру;
- Қорытынды жасау;
- Ұсыныстар жасау.
«ІІІ бөлім. Қорытынды бөлім.
«Педагогтік шеберлік – дарынды талант емес, үйрену, ізденудің нәтижесі» (Ш. Таубаева )
(ұстаздардың шеберлік сыныбы туралы ой-пікірлері)
Посмотреть новость на сайте учреждения